Wraz z biegiem czasu powstaje coraz więcej branż, a w każdej z nich z roku na rok przybywa konkurencji. Dziś nie wystarczy produkować dobrych jakościowo produktów lub świadczyć usług na najwyższym poziomie. Istotną rolę odgrywa umiejętne zarządzanie firmą w kwestiach marketingowych i skuteczna reklama. Jak najlepiej promować swój biznes na ulicach miast, gdzie każdego dnia przebywa tysiące osób?
W centrach handlowych, na dworcach, przy przystankach autobusowych i w innych często uczęszczanych miejscach możemy natknąć się na osoby rozdające ulotki. W ten sposób reklamują się firmy z niemal wszystkich branży. Na takich ulotkach można zawrzeć bardzo dużo istotnych informacji o świadczonych usługach, jednak trzeba je zaprojektować w sposób umiejętny, aby potencjalny klient w ogóle się nią zainteresował. Z uwagi na koszt druku takich ulotek nie ponosimy zbyt wielkich kosztów, więcej za to wydamy na pensję dla osoby, która je roznosi.
Z jednorazowym większym wydatkiem musimy się liczyć w przypadku bannerów reklamowych, które zalewają ulice miast. Niektóre z nich są na tyle źle skonstruowane i umieszczone, że mogą powodować wręcz odwrotny skutek – przez nachalność reklamy, jaką prezentują, odbiorcy mogą czuć się poirytowani. W przypadku bannerów zarówno forma, jak i treść są istotne, jednak trzeba uważać, żeby nie przedobrzyć z którąś z nich.
Zmotoryzowani powinni także zwrócić uwagę na ramki pod tablice rejestracyjne. Są to specjalne nakładki, na których możemy zawrzeć krótki opis przedsiębiorstwa, logo lub dane kontaktowe. Sprawdzą się one głównie w miastach, gdzie pojęcie zakorkowanych ulic nie jest nikomu obce. Niejednokrotnie stojąc w korku, kierowcy skupiają swój wzrok na otaczających ich rzeczach. Kolorowa ramka na tablicy rejestracyjnej samochodu stojącego przed nami, zawsze zwróci na siebie uwagę.